Youtube önce dns ve ip'den engelliydi ama ne hikmetse şu 2 haftadır dns ve ip'den erişim açık.
Yani youtube'a muhtaç olan büyük başlar youtube'u dns ve ip'den erişime açtılar ki böylelikle onlar ve isteyen herkes kolay bir şekilde erişim sağlayabilsin.
Türkiye'nin interneti bilinçsiz,dengesiz,özgürlük,rekabet nedir bilmeyen insanların elinde ve bu güçler istedikleri her şeyi yapıyor , yaptırıyorlar.
Bu olayı bazıları bildiklerini sanıyor,bazıları bilmezden geliyor,bazıları'da gerçekden bilmiyor.
Söylenecek çok şey var ama takan kim? bu yasa oldukça daha neler olur.