• 06-06-2008, 17:12:23
    #10
    zaten açılmasada herkes girmenin yolunu bulmuş .. ulan bırakında onunda bi adabı olsun .. atamızın resmen kemikleri sızlıyor ..
  • 06-06-2008, 18:01:04
    #11
    telekom internetti yetmiyor youtube a o yüzden kapatıyorlar. açılır inşallah yakında...
  • 07-06-2008, 20:40:19
    #12
    bence yakında açılır.
  • 07-06-2008, 20:43:34
    #13
    Açılır yakında ama açılmaz inş
  • 07-06-2008, 20:48:56
    #14
    "YouTube Türkiye'ye yalvarıyor" deyip de kendilerini tatmin eden bir güruh da var ülkemizde.

    YouTube'un kapalı olması bu ülke için bir utançtır. Şöyle bir bakın, kaç tane ülkede kapalı? Kapalı olan ülkeler de "milli değerler"ine çok önem veren ülkeler değil; baskıcı ülkelerdir.

    Bizim ülkemizi yönetenler ve devlet de maalesef baskıcıdır, zorbacıdır.
  • 08-06-2008, 15:16:52
    #15
    gnydgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "YouTube Türkiye'ye yalvarıyor" deyip de kendilerini tatmin eden bir güruh da var ülkemizde.
    YouTube'un kapalı olması bu ülke için bir utançtır. Şöyle bir bakın, kaç tane ülkede kapalı? Kapalı olan ülkeler de "milli değerler"ine çok önem veren ülkeler değil; baskıcı ülkelerdir.
    Bizim ülkemizi yönetenler ve devlet de maalesef baskıcıdır, zorbacıdır.
    bu konuda katılmıyorum kardeşim sana. kapanması iyi değil tabii nedeni belli. bize inançlarımıza milletimize hakaretler var ve bu sadece bize kapatılıyor izleyenler yine izliyor tabii.

    kapatılması bir yönden iyi nedeni ise, bir nevi cezalandırmak ve ülkemiz üzerinden kazanılan karlarına engel olmak. bu onlar için büyük kayıptır.

    netice olarak yalvarır gibi açıklamaları da doğrudur haber kaynaklarına bakarsan göreceksin.

    baskıcılık konusuna katılıyorum. artık 20. yüzyılı bile devirmiş zamanda bu baskılar özgürlüklerin kısıtlanması gerçekten kötü bir durum.

    bu konu uzar ama haklı olduğun ve olmadığın alanlar var bence. bu benim görüşüm tabii ki.
  • 09-06-2008, 03:55:37
    #16
    UnPooMKT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    baskıcılık konusuna katılıyorum. artık 20. yüzyılı bile devirmiş zamanda bu baskılar özgürlüklein kısıtlanması gerçekten kötü bir durum.

    Alıntı
    gnydgn "YouTube Türkiye'ye yalvarıyor" deyip de kendilerini tatmin eden bir güruh da var ülkemizde.

    YouTube'un kapalı olması bu ülke için bir utançtır. Şöyle bir bakın, kaç tane ülkede kapalı? Kapalı olan ülkeler de "milli değerler"ine çok önem veren ülkeler değil; baskıcı ülkelerdir.

    Bizim ülkemizi yönetenler ve devlet de maalesef baskıcıdır, zorbacıdır.
    kesınlıkle sana katılıyorum
  • 09-06-2008, 04:05:17
    #17
    Muamma.Rıdvan n'olur ?
  • 09-06-2008, 08:18:43
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Yabancılar bizle dalga geçiyor artık. İran gibi memleket olduk Herşeye yasak.
    Bakalım yakında açılır umarım. Açılırsa hitleri 2 katına çıkarıcam çünkü