baskıcılık konusuna katılıyorum. artık 20. yüzyılı bile devirmiş zamanda bu baskılar özgürlüklein kısıtlanması gerçekten kötü bir durum.
Alıntı
gnydgn "YouTube Türkiye'ye yalvarıyor" deyip de kendilerini tatmin eden bir güruh da var ülkemizde.
YouTube'un kapalı olması bu ülke için bir utançtır. Şöyle bir bakın, kaç tane ülkede kapalı? Kapalı olan ülkeler de "milli değerler"ine çok önem veren ülkeler değil; baskıcı ülkelerdir.
Bizim ülkemizi yönetenler ve devlet de maalesef baskıcıdır, zorbacıdır.
kesınlıkle sana katılıyorum