youtube açılırmı? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
youtube açılırmı?
28
●
1.886
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
youtube açılırmı?
1
2
3
4
01-07-2008, 20:27:00
#28
Asi_Prens
Büro açmadan youtube nin açılması zor gibi görünüyor.
Artık açılsa bile benim için pek önemi yok video sitemi kapattım.
01-07-2008, 21:19:46
#29
CeRaT
Adamlar atatürke küfür videolarını silmek yerine türkiyeden erişime kapattı.Bu zihniyette yönetilen bir siteye verebileceğimiz tek yasal karşılığı verdik.Türkiye'de büro açmadan sitenin açılmaması taraftarıyım.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler