• 01-07-2008, 20:27:00
    #28
    Büro açmadan youtube nin açılması zor gibi görünüyor.
    Artık açılsa bile benim için pek önemi yok video sitemi kapattım.
  • 01-07-2008, 21:19:46
    #29
    Adamlar atatürke küfür videolarını silmek yerine türkiyeden erişime kapattı.Bu zihniyette yönetilen bir siteye verebileceğimiz tek yasal karşılığı verdik.Türkiye'de büro açmadan sitenin açılmaması taraftarıyım.