Açılsa da açılmasa da herkes bir yolunu bulmuş giriyor zaten.
Şuan dns ve ip çalışıyor diye biliyorum yani kapatılma göstermelik diyebiliriz.
Ayrıca youtube yöneticilerinin açılsın diye çok uğraştıklarını da sanmıyorum. Bknz. veoh.com adamlar getirinizden çok götürünüz var dediler kapattılar.
Youtube bu yine açılır yine kapanır