• 23-10-2017, 10:42:05
    #1
    Arkadaşlar imzamdaki site için
    Siteye nasıl kitap eklenir?
    Sitede nasıl kitap değişimi yapılır?
    gibi soruların cevapları için video çekmek istiyorum. Öneriniz var mı acaba ?

    *Sanırım quick time player bu işi yapıyormuş ama daha detaylı bir program olursa daha iyi olur.
  • 23-10-2017, 10:46:31
    #2
    Quicktime ile ekran kaydetme işlemini yapabilirsiniz hocam.
  • 23-10-2017, 10:48:34
    #3
    FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Quicktime ile ekran kaydetme işlemini yapabilirsiniz hocam.
    Şimdi netten bakınca bende onu gördüm de onda ekrana not falan yazamıyoruz sanırım. Daha detaylısı var mı ki
  • 23-10-2017, 10:51:34
    #4
    Quicktime diyecektim ben de. Quicktime ile kaydedip sonradan montajlayın hocam? o şekilde işinizi görür sanırım. iMovie yüklüyse MacBook'unuzda onunla yapabilirsiniz.
  • 23-10-2017, 10:52:09
    #5
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi netten bakınca bende onu gördüm de onda ekrana not falan yazamıyoruz sanırım. Daha detaylısı var mı ki
    Hocam ücretli olarak isterseniz Camtasia mevcut.
    https://www.techsmith.com/video-editor.html


    Ücretsiz arıyorsanız eğer iMovie mevcut. Bunda da sanırım ekrana not yazma vs. özellikleri vardı.
  • 23-10-2017, 10:59:50
    #6
    ATKNU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Quicktime diyecektim ben de. Quicktime ile kaydedip sonradan montajlayın hocam? o şekilde işinizi görür sanırım. iMovie yüklüyse MacBook'unuzda onunla yapabilirsiniz.
    Teşekkürler deneyeceğim.

    FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ücretli olarak isterseniz Camtasia mevcut.
    https://www.techsmith.com/video-editor.html


    Ücretsiz arıyorsanız eğer iMovie mevcut. Bunda da sanırım ekrana not yazma vs. özellikleri vardı.
    Ücretliye gerek yok ya
  • 23-10-2017, 11:06:59
    #7
    Camtasia 3'ün crackli versiyonları olması lazım bazı yerlerde bulunabiliyor.
  • 23-10-2017, 12:39:48
    #8
    https://itunes.apple.com/us/app/av-r...16169371?mt=12 10$ üstad, bir ara kullanmıştım, güzel program