FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Quicktime ile ekran kaydetme işlemini yapabilirsiniz hocam.
Şimdi netten bakınca bende onu gördüm de onda ekrana not falan yazamıyoruz sanırım. Daha detaylısı var mı ki