ATKNU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Quicktime diyecektim ben de. Quicktime ile kaydedip sonradan montajlayın hocam? o şekilde işinizi görür sanırım. iMovie yüklüyse MacBook'unuzda onunla yapabilirsiniz.
Teşekkürler deneyeceğim.

FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ücretli olarak isterseniz Camtasia mevcut.
https://www.techsmith.com/video-editor.html


Ücretsiz arıyorsanız eğer iMovie mevcut. Bunda da sanırım ekrana not yazma vs. özellikleri vardı.
Ücretliye gerek yok ya