Konu
Macbook için ekran kaydetme (video) programı?
23-10-2017, 10:59:50
#6
Mf.Rub
ATKNU adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Quicktime diyecektim ben de. Quicktime ile kaydedip sonradan montajlayın hocam?
o şekilde işinizi görür sanırım. iMovie yüklüyse MacBook'unuzda onunla yapabilirsiniz.
Teşekkürler deneyeceğim.
FSahin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam ücretli olarak isterseniz Camtasia mevcut.
https://www.techsmith.com/video-editor.html
Ücretsiz arıyorsanız eğer iMovie mevcut. Bunda da sanırım ekrana not yazma vs. özellikleri vardı.
Ücretliye gerek yok ya