Şimdi netten bakınca bende onu gördüm de onda ekrana not falan yazamıyoruz sanırım. Daha detaylısı var mı ki
Hocam ücretli olarak isterseniz Camtasia mevcut.
https://www.techsmith.com/video-editor.html
Ücretsiz arıyorsanız eğer iMovie mevcut. Bunda da sanırım ekrana not yazma vs. özellikleri vardı.