Konu
Macbook için ekran kaydetme (video) programı?
23-10-2017, 10:51:34
#4
ATKNU
Quicktime diyecektim ben de. Quicktime ile kaydedip sonradan montajlayın hocam?
o şekilde işinizi görür sanırım. iMovie yüklüyse MacBook'unuzda onunla yapabilirsiniz.