extreme ne diyor? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
extreme ne diyor?
26
●
1.476
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
extreme ne diyor?
1
2
3
08-05-2008, 11:58:48
#1
KenaNeoN
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Dün bu sorun çıktı.Sorun ne acaba
eXTReMe Tracking
08-05-2008, 12:00:31
#2
Mickey
Üyeliği durduruldu
Logoyu gizlediğini anlamışlar ve hesabını askıya almışlar.
08-05-2008, 12:02:41
#3
KenaNeoN
logoyu gizlemedimki ben.Sadece boyutunu küçülttüm.Bu sorun mu teşkil ediyormuş ki
08-05-2008, 12:04:55
#4
GM_HaYHaY
Üyeliği durduruldu
arakdaşım bırak küçültmeyi büyültsen bile affetmezler.
08-05-2008, 12:07:14
#5
onemsizbiri
Affetmiyorlar.
O kadar hesap aldım extremeden kapatıp kapatıp duruyorlar. inat ettim ben alıyorum onlar kapıtıyor
08-05-2008, 12:07:36
#6
KenaNeoN
Ne olacak peki.Eski boyutuna aldım.Düzeltirler mi? Ekstradan yapmam gereken bir şey var mı ?
08-05-2008, 12:09:08
#7
SohbetA
KenaNeoN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
logoyu gizlemedimki ben.Sadece boyutunu küçülttüm.Bu sorun mu teşkil ediyormuş ki
küçültüp alandan kazanmak yerine o kodu now ile ekle , dışa link vermekten daha iyidir.
08-05-2008, 12:09:27
#8
Mickey
Üyeliği durduruldu
Login olabiliyorsan login ol ve ticket aç düzelttim bir daha yapmayacağım diye ama bu sefer Türk kaynaklı hit olduğu için kapatırlar. Kötü bi durum ama şu an için yapabilceğin başka birşey yok malesef.
08-05-2008, 12:10:51
#9
KenaNeoN
evet login oluyorum.Ama ne yazacam onu bilmiyorum açıkcası
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler