Konu
extreme ne diyor?
08-05-2008, 12:07:36
#6
KenaNeoN
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ne olacak peki.Eski boyutuna aldım.Düzeltirler mi? Ekstradan yapmam gereken bir şey var mı ?