• 08-05-2008, 11:58:48
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dün bu sorun çıktı.Sorun ne acaba
    eXTReMe Tracking
  • 08-05-2008, 12:00:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Logoyu gizlediğini anlamışlar ve hesabını askıya almışlar.
  • 08-05-2008, 12:02:41
    #3
    logoyu gizlemedimki ben.Sadece boyutunu küçülttüm.Bu sorun mu teşkil ediyormuş ki
  • 08-05-2008, 12:04:55
    #4
    Üyeliği durduruldu
    arakdaşım bırak küçültmeyi büyültsen bile affetmezler.
  • 08-05-2008, 12:07:14
    #5
    Affetmiyorlar.
    O kadar hesap aldım extremeden kapatıp kapatıp duruyorlar. inat ettim ben alıyorum onlar kapıtıyor
  • 08-05-2008, 12:07:36
    #6
    Ne olacak peki.Eski boyutuna aldım.Düzeltirler mi? Ekstradan yapmam gereken bir şey var mı ?
  • 08-05-2008, 12:09:08
    #7
    KenaNeoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    logoyu gizlemedimki ben.Sadece boyutunu küçülttüm.Bu sorun mu teşkil ediyormuş ki
    küçültüp alandan kazanmak yerine o kodu now ile ekle , dışa link vermekten daha iyidir.
  • 08-05-2008, 12:09:27
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Login olabiliyorsan login ol ve ticket aç düzelttim bir daha yapmayacağım diye ama bu sefer Türk kaynaklı hit olduğu için kapatırlar. Kötü bi durum ama şu an için yapabilceğin başka birşey yok malesef.
  • 08-05-2008, 12:10:51
    #9
    evet login oluyorum.Ama ne yazacam onu bilmiyorum açıkcası