Konu
extreme ne diyor?
08-05-2008, 12:07:14
#5
onemsizbiri
Affetmiyorlar.
O kadar hesap aldım extremeden kapatıp kapatıp duruyorlar. inat ettim ben alıyorum onlar kapıtıyor