• 08-05-2008, 12:14:47
    #10
    aynı sorun bendede oldu logoyu gizlediğimden kapattılar demekki...
  • 08-05-2008, 12:17:38
    #11
    Hesabına gir.Kodların yenisini al ve restore yazıyor tıkla düzeltir.
  • 08-05-2008, 12:19:13
    #12
    Alakası yok arkadaşlar logoyu gizlemekle giriş yap siteden kodları kaldır ve restore et sonra tekrar kodları koy çalışır
  • 08-05-2008, 12:19:53
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Oldu.
    Teşekkürler arkadaşlar
  • 08-05-2008, 12:22:45
    #14
    Deniyelim bir çalışır inş extreme kıtlığında birde elimizdeki hesaplar kapanınca kötü oluyor...
  • 08-05-2008, 12:27:33
    #15
    dün benim hesabımda kapatıldı.logoyu gizlemiştim.7-8 aylık hesap idi.
  • 08-05-2008, 12:30:31
    #16
    KenaNeoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet login oluyorum.Ama ne yazacam onu bilmiyorum açıkcası
    Turkce yazmada ne yazarsan yaz
  • 08-05-2008, 12:32:42
    #17
    Benim sorun düzeldi arkadaşlar.Kodları silip yeniden aldım oldu.Siz de deneyin sizinki de düzelecektir.
  • 08-05-2008, 12:34:56
    #18
    Ben yeni account alıyorum. 24 saat icinde siliyor en son aldıgım kod 2 gun durdu ama yine sildiler. Silmemeleri icin ne yapmak lazım onu cözemedim