Konu
extreme ne diyor?
08-05-2008, 12:30:31
#16
onemsizbiri
KenaNeoN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
evet login oluyorum.Ama ne yazacam onu bilmiyorum açıkcası
Turkce yazmada ne yazarsan yaz