Konu
extreme ne diyor?
08-05-2008, 12:02:41
#3
KenaNeoN
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
logoyu gizlemedimki ben.Sadece boyutunu küçülttüm.Bu sorun mu teşkil ediyormuş ki