• 16-06-2014, 21:25:49
    #10
    F. STACK WEB + MOBILE DEV
    Xlarg3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uzun sürtedir bu işlerle içli dışlıyım 2008den beri herhangi yaptırım uygulanan kimse görmedim seni zor duruma sokucakları en büyük şey sitenin kapanması olucaktır merak ettiğinde bu sanırım
    henüz 17 yaşındayım ve bunla ilgili bir sorun oluştuğunda (yasal) ben değil babam cezalandırılacak, asıl korktuğum konu bu, yani mahkemelik falan istemiyorum, merakım bu
  • 16-06-2014, 21:27:59
    #11
    Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    henüz 17 yaşındayım ve bunla ilgili bir sorun oluştuğunda (yasal) ben değil babam cezalandırılacak, asıl korktuğum konu bu, yani mahkemelik falan istemiyorum, merakım bu
    O şekilde bi problem yaşamazsın dediğim gibi yerli yapımlardan uzak durman yeterli ve gelen uyarılara kulak asman
  • 16-06-2014, 21:30:28
    #12
    Developer
    Yaptırım uygulanmaya çalışıldığında zaten maillerden farkediyorsun. Sonradan kapatmak zorunda hissettiğinde ise verdiğin onca emek boşa gidiyor. Tabi inat edip kapatmak da bir seçim.
  • 16-06-2014, 22:30:38
    #13
    F. STACK WEB + MOBILE DEV
    brown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptırım uygulanmaya çalışıldığında zaten maillerden farkediyorsun. Sonradan kapatmak zorunda hissettiğinde ise verdiğin onca emek boşa gidiyor. Tabi inat edip kapatmak da bir seçim.
    verdiğimi emekten kazancımı sağlamışsam o kadar koymaz, sadece hayallerim yıkılır
  • 16-06-2014, 23:22:31
    #14
    Daha hiç oyun firmalarından mail bile gelmedi. Yerli hiçbir şeye bulaşma arkadaşların dediği gibi sorun çıkmaz.
  • 17-06-2014, 03:24:05
    #15
    Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,

    dizi, müzik, oyun, program indirme siteleri illegal siteler arasına giriyor galiba. Daha önce bu alanda site açıp sorun yaşamış arkadaşlar varsa tecrübelerini yazabilirler mi?

    Ayrıca siteyi Türkiye sunucuda mı barındırmalıyım yoksa farklı bir lokasyon da mı? Verebilceğiniz her türlü bilgi çok iyi olur.
    Dizi ve Müzik kategorisini unut. Eğer yasal bir site istiyorsan, demo'larını paylaşabilirsin. Misal; Photoshop CS6'nın demo'sunu eklersen hiç bir sorun olmaz. Fakat "*****" diye tabir ettiğimiz korsan, emisyon yazılımlar ile yasal bir site yaratamazsınız. Bilginize.
  • 17-06-2014, 04:07:27
    #16
    Iki ortak ciddi M arez sitesi actik ve 3 sene gece gunduz ugrastik ciddi gelirde elde ettik yerli hic bir icerige bulasmadik yabanci hersey vardi ne bir mail gedi nede baska bisi arada webmaster toolsa bildirim gelir şu url yi kaldirdik diye sende sitenden kaldir hic bir sorun yaşamazsin. Alt yapi olarak dle kullan tavsiye istersen kesinlikle wordpress, mybb, vbulletin kullanma ömurleri kisa olur

    Nokia 3310 Telefonumdan Tepetaklak Gönderildi.
  • 17-06-2014, 04:57:24
    #17
    babana bir şey olmaz merak etme. istersen 15 yaşında ol eğer mahkemelik olursan mahkeme sana göre bir ceza ayarlar
  • 17-06-2014, 08:30:42
    #18
    F. STACK WEB + MOBILE DEV
    irony adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dizi ve Müzik kategorisini unut. Eğer yasal bir site istiyorsan, demo'larını paylaşabilirsin. Misal; Photoshop CS6'nın demo'sunu eklersen hiç bir sorun olmaz. Fakat "*****" diye tabir ettiğimiz korsan, emisyon yazılımlar ile yasal bir site yaratamazsınız. Bilginize.
    müzik neysede diziden vaz geçemem hocam, isterlerse kaldırırım,

    ancak demo ile kullanıcı çekebilecek miyim?

    ultimateFB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Iki ortak ciddi M arez sitesi actik ve 3 sene gece gunduz ugrastik ciddi gelirde elde ettik yerli hic bir icerige bulasmadik yabanci hersey vardi ne bir mail gedi nede baska bisi arada webmaster toolsa bildirim gelir şu url yi kaldirdik diye sende sitenden kaldir hic bir sorun yaşamazsin. Alt yapi olarak dle kullan tavsiye istersen kesinlikle wordpress, mybb, vbulletin kullanma ömurleri kisa olur

    Nokia 3310 Telefonumdan Tepetaklak Gönderildi.

    aklımda wp yada mybb var hocam, o konuda eminim

    KadirKemal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    babana bir şey olmaz merak etme. istersen 15 yaşında ol eğer mahkemelik olursan mahkeme sana göre bir ceza ayarlar
    bilemiyorum hocam ama yasal sorumluluğum onda, ceza bana gelecekse sorun yok, onuda ayrı bir araştırmam lazım