• 17-06-2014, 08:43:55
    #19
    Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    müzik neysede diziden vaz geçemem hocam, isterlerse kaldırırım,
    ancak demo ile kullanıcı çekebilecek miyim?
    İşin püf noktası etiket'te ve yazı içeriğine göre şekillenir. Misal "Battlefield 4 demo indir" gibi değilde, "Battlefield 4 indir" gibi girerseniz daha çok hit getireceğine eminim. Zaten "Lisans" bölümü var ise, program indirme tema'sın da oraya Demo olduğunu yazarsınız. Maksat tekil hit gelsin.
  • 17-06-2014, 08:45:28
    #20
    F. STACK WEB + MOBILE DEV
    irony adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşin püf noktası etiket'te ve yazı içeriğine göre şekillenir. Misal "Battlefield 4 demo indir" gibi değilde, "Battlefield 4 indir" gibi girerseniz daha çok hit getireceğine eminim. Zaten "Lisans" bölümü var ise, program indirme tema'sın da oraya Demo olduğunu yazarsınız. Maksat tekil hit gelsin.
    Lisans bölümüne demo yazdım diyelim hocam, ancak adam demo indirmek istemiyor, o zaman indirme butonuna basmayacak,

    sitemdeki reklamlara bakmadan çıkacak, bu şekilde olabilecek mi?
  • 17-06-2014, 08:46:57
    #21
    ultimateFB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Iki ortak ciddi M arez sitesi actik ve 3 sene gece gunduz ugrastik ciddi gelirde elde ettik yerli hic bir icerige bulasmadik yabanci hersey vardi ne bir mail gedi nede baska bisi arada webmaster toolsa bildirim gelir şu url yi kaldirdik diye sende sitenden kaldir hic bir sorun yaşamazsin. Alt yapi olarak dle kullan tavsiye istersen kesinlikle wordpress, mybb, vbulletin kullanma ömurleri kisa olur

    Nokia 3310 Telefonumdan Tepetaklak Gönderildi.
    Böyle marez bir site değil de yasal içerik paylaşacağım bir site kuracağım bende tasarım üzerine. Dle hiç kullanmadım ve anlamam. Wordpress kullandim bu zamana kadar hep. Farkı nedir acaba? Oncelikle Dle'de tema yok denecek kadar az hepsi aynı nerdeyse

    Kullandığım Cihaz : Samsung Galaxy SIII
  • 17-06-2014, 08:48:55
    #22
    Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lisans bölümüne demo yazdım diyelim hocam, ancak adam demo indirmek istemiyor, o zaman indirme butonuna basmayacak,

    sitemdeki reklamlara bakmadan çıkacak, bu şekilde olabilecek mi?
    Bu tür sitelerde tıklama başına para kazanman zor. Fakat burada ya da başka forum'lar da özel reklam alabilirsin. Ben admost ve ad hood ile çalıştım, ister gösteri başına, ister tıklama başına reklam koyabiliyordun.
  • 17-06-2014, 08:50:26
    #23
    F. STACK WEB + MOBILE DEV
    irony adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tür sitelerde tıklama başına para kazanman zor. Fakat burada ya da başka forum'lar da özel reklam alabilirsin.
    legal olsa adsense ile ne kadar kazancağım ki?
  • 17-06-2014, 08:54:12
    #24
    Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    legal olsa adsense ile ne kadar kazancağım ki?
    O'kadarını bilmiyorum, AdSense ile uğraşan arkadaşlara sormak lazım. Fakat dediğim gibi bu '2' firma gb ve ya tb ücret veriyorlar. Hitiniz olduğu zaman GB alsanız yine iyi para kazanırsınız, hiç yoktan giderlerinizi karşılarsınız ilk etapta.
  • 17-06-2014, 08:59:47
    #25
    oyun indirme sitemde 2k hitle 45dolar mediaget anlaşmam varken günlük 10dolar premium satışından kazanıyorum
  • 26-06-2014, 15:06:08
    #26
    Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    henüz 17 yaşındayım ve bunla ilgili bir sorun oluştuğunda (yasal) ben değil babam cezalandırılacak, asıl korktuğum konu bu, yani mahkemelik falan istemiyorum, merakım bu
    Illegal iş yapma dersine çalış üniversitene odaklan. Büyüyünce. Legal işler yaparsın.