ultimateFB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Iki ortak ciddi M arez sitesi actik ve 3 sene gece gunduz ugrastik ciddi gelirde elde ettik yerli hic bir icerige bulasmadik yabanci hersey vardi ne bir mail gedi nede baska bisi arada webmaster toolsa bildirim gelir şu url yi kaldirdik diye sende sitenden kaldir hic bir sorun yaşamazsin. Alt yapi olarak dle kullan tavsiye istersen kesinlikle wordpress, mybb, vbulletin kullanma ömurleri kisa olur

Nokia 3310 Telefonumdan Tepetaklak Gönderildi.
Böyle marez bir site değil de yasal içerik paylaşacağım bir site kuracağım bende tasarım üzerine. Dle hiç kullanmadım ve anlamam. Wordpress kullandim bu zamana kadar hep. Farkı nedir acaba? Oncelikle Dle'de tema yok denecek kadar az hepsi aynı nerdeyse

Kullandığım Cihaz : Samsung Galaxy SIII