Merhaba arkadaşlar,
dizi, müzik, oyun, program indirme siteleri illegal siteler arasına giriyor galiba. Daha önce bu alanda site açıp sorun yaşamış arkadaşlar varsa tecrübelerini yazabilirler mi?
Ayrıca siteyi Türkiye sunucuda mı barındırmalıyım yoksa farklı bir lokasyon da mı? Verebilceğiniz her türlü bilgi çok iyi olur.
Dizi ve Müzik kategorisini unut. Eğer yasal bir site istiyorsan, demo'larını paylaşabilirsin. Misal; Photoshop CS6'nın demo'sunu eklersen hiç bir sorun olmaz. Fakat "*****" diye tabir ettiğimiz korsan, emisyon yazılımlar ile yasal bir site yaratamazsınız. Bilginize.