Yaptırım uygulanmaya çalışıldığında zaten maillerden farkediyorsun. Sonradan kapatmak zorunda hissettiğinde ise verdiğin onca emek boşa gidiyor. Tabi inat edip kapatmak da bir seçim.
verdiğimi emekten kazancımı sağlamışsam o kadar koymaz, sadece hayallerim yıkılır