irony adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dizi ve Müzik kategorisini unut. Eğer yasal bir site istiyorsan, demo'larını paylaşabilirsin. Misal; Photoshop CS6'nın demo'sunu eklersen hiç bir sorun olmaz. Fakat "*****" diye tabir ettiğimiz korsan, emisyon yazılımlar ile yasal bir site yaratamazsınız. Bilginize.
müzik neysede diziden vaz geçemem hocam, isterlerse kaldırırım,

ancak demo ile kullanıcı çekebilecek miyim?

ultimateFB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Iki ortak ciddi M arez sitesi actik ve 3 sene gece gunduz ugrastik ciddi gelirde elde ettik yerli hic bir icerige bulasmadik yabanci hersey vardi ne bir mail gedi nede baska bisi arada webmaster toolsa bildirim gelir şu url yi kaldirdik diye sende sitenden kaldir hic bir sorun yaşamazsin. Alt yapi olarak dle kullan tavsiye istersen kesinlikle wordpress, mybb, vbulletin kullanma ömurleri kisa olur

Nokia 3310 Telefonumdan Tepetaklak Gönderildi.

aklımda wp yada mybb var hocam, o konuda eminim

KadirKemal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
babana bir şey olmaz merak etme. istersen 15 yaşında ol eğer mahkemelik olursan mahkeme sana göre bir ceza ayarlar
bilemiyorum hocam ama yasal sorumluluğum onda, ceza bana gelecekse sorun yok, onuda ayrı bir araştırmam lazım