• 21-08-2005, 04:06:19
    #10
    Bartuc adlı üyeden alıntı:
    ben tıklamadım gıcıklık olsun..
    ehueheu
    Emeğe Saygı !!
    Alala
  • 21-08-2005, 04:09:29
    #11

    Ben kendisi ile msn'de konusurken hazırladı o banneri. 10.000 gösterim var, 10 tıklama var diyordu. Şen şakrak birisidir kendisi Bana benzettim
  • 21-08-2005, 04:10:44
    #12
    bavul.net adlı üyeden alıntı:
    arkadaşlar şu adresteki gibi bi google reklamı mümkünmü

    http://www.cepturka.net/cepturka.net/index.php?dir=
    Ayrıca sen neden bunu buraya yazana kadar, gidip google amcana şikayet etmedin ?
    Birde işareti yapmışsın. Sanki senin cebinden çıkıyor para..
    Alla alla.
  • 21-08-2005, 04:14:27
    #13
    Misafir
    herneyse abi az önce bende yazacaktım önce o sitenin sahibine mail atsaydın diye ama dün zaten bi olaya karıştık bugün rahat kalmak istiyodum ses çıkarmadım
    arkadaş önce sitenin sahibine mail at uyar hemen burda söylemene gerek yok.
  • 21-08-2005, 04:19:29
    #14
    Misafir
    ok.hemen bir mail atayım.uygun bir dille yazayım.gerçi kendisi biliyodur belki yasak olduğunu ama.genede uyarayım.bide forumlardaki yazıları okuyom.birbirinizi şikayet edip duruyonuz ve Türkler i heryerden şutlatıryorsunuz deniyor genel olarak.o yüzden tutupta google a şikayet etmedim.
  • 21-08-2005, 04:21:38
    #15
    bavul.net adlı üyeden alıntı:
    ok.hemen bir mail atayım.uygun bir dille yazayım.gerçi kendisi biliyodur belki yasak olduğunu ama.genede uyarayım.bide forumlardaki yazıları okuyom.birbirinizi şikayet edip duruyonuz ve Türkler i heryerden şutlatıryorsunuz deniyor genel olarak.o yüzden tutupta google a şikayet etmedim.
    Bu gibi durumlarda adamı uyarırsın, olmadı google'a sikayet edersin. Foruma yazmak kimseye birsey kazandırmaz.
  • 21-08-2005, 04:32:01
    #16
    Arkadas Kavga saatin geldi herhalde
  • 21-08-2005, 04:34:56
    #17
    MaviLim adlı üyeden alıntı:
    Arkadas Kavga saatin geldi herhalde
    Yok yaw. Bişi yapmıyorum. Ama diğer forumda'da açmış aynı konuyu. Orada dallamanın biri hırın/mırın etmiş. Orayı kaynatim bu aksamda. Gerci moralim bozuk biraz. Uğrasacak halimde yok kimse ile.
  • 21-08-2005, 11:39:50
    #18
    Misafir
    yaw bırakın kazansın adam