Konu
böyle olurmu ya..!!!!!
21-08-2005, 04:14:27
#13
dizayn1st
Misafir
herneyse abi az önce bende yazacaktım önce o sitenin sahibine mail atsaydın diye ama dün zaten bi olaya karıştık bugün rahat kalmak istiyodum ses çıkarmadım
arkadaş önce sitenin sahibine mail at uyar hemen burda söylemene gerek yok.