Konu
böyle olurmu ya..!!!!!
21-08-2005, 04:09:29
#11
ARKaDaS
Ben kendisi ile msn'de konusurken hazırladı o banneri. 10.000 gösterim var, 10 tıklama var diyordu. Şen şakrak birisidir kendisi
Bana benzettim