MaviLim adlı üyeden alıntı:
Arkadas Kavga saatin geldi herhalde
Yok yaw. Bişi yapmıyorum. Ama diğer forumda'da açmış aynı konuyu. Orada dallamanın biri hırın/mırın etmiş. Orayı kaynatim bu aksamda. Gerci moralim bozuk biraz. Uğrasacak halimde yok kimse ile.