ok.hemen bir mail atayım.uygun bir dille yazayım.gerçi kendisi biliyodur belki yasak olduğunu ama.genede uyarayım.bide forumlardaki yazıları okuyom.birbirinizi şikayet edip duruyonuz ve Türkler i heryerden şutlatıryorsunuz deniyor genel olarak.o yüzden tutupta google a şikayet etmedim.