gitti site.
50
●2.741
- 08-01-2008, 20:31:58aslında çok güzel olur,böyle yapılsaach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2008, 20:56:05Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Evet, siteler kapatıldıktan 4-5 hafta sonra bir uyarı e-postası geliyor
Bu arada siteniz kapalı bazı kişilerde açılıp açılmaması dns problemlerinden kaynaklanır. Kısa bir süre sonra kimsede açılmamaya başlar. Sitenizi kapattıran kurumu örneğin (mu-yap) bularak bu konuda bilgi isteyebilirsiniz...
İyi Çalışmalar
TayFun KesKin