Evet, siteler kapatıldıktan 4-5 hafta sonra bir uyarı e-postası geliyor Bu arada siteniz kapalı bazı kişilerde açılıp açılmaması dns problemlerinden kaynaklanır. Kısa bir süre sonra kimsede açılmamaya başlar. Sitenizi kapattıran kurumu örneğin (mu-yap) bularak bu konuda bilgi isteyebilirsiniz...

İyi Çalışmalar
TayFun KesKin