• 08-01-2008, 18:19:13
    #28
    Programada Karışıyorlarmı Acaba..?
  • 08-01-2008, 18:19:53
    #29
    geçmiş olsun arkadaşım
    uyarı yapmadılar demen yanlış , ya yaptılar görmedin yada domain whois deki mail adresini kullanmıyorsun sonuçta yaptğın yasak bi iş
    ne yaparsan yap sen haklı değilsin

    yapabileceğin şey yeni domaine bi an önce geçip mail atıp üyelere bildirmek
  • 08-01-2008, 18:21:15
    #30
    ŁoneŁy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kapandıysa çok zor bence.
    bana mail gelir gelmez kaldırdım hemen.com uzantısını kaybettim net uzantısını kaybetmeye niyetim yok
    madem oyle 1000 tane blog acacam dızı film içerikli kapasınlar bakalım .
  • 08-01-2008, 18:21:58
    #31
    SâqopÂ_28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun arkadaşım
    uyarı yapmadılar demen yanlış , ya yaptılar görmedin yada domain whois deki mail adresini kullanmıyorsun sonuçta yaptğın yasak bi iş
    ne yaparsan yap sen haklı değilsin

    yapabileceğin şey yeni domaine bi an önce geçip mail atıp üyelere bildirmek

    oradakı maılıde kullanıyorum arkadasım ama gelmedı hıcbırsey haksız olabılırız ama uyarı yok ortada..
  • 08-01-2008, 18:22:19
    #32
    Üyeliği durduruldu
    SpyCracker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    madem oyle 1000 tane blog acacam dızı film içerikli kapasınlar bakalım .
    Kapatırlar gene

    http://sebnem-ferah.blogspot.com/
  • 08-01-2008, 18:22:55
    #33
    ŁoneŁy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kapatırlar gene

    o kadar sıte var bu ıcerıklerı olan gelıp benım 16.000 üyeli sitemi bulmuşlar nasıl işse..
  • 08-01-2008, 18:24:09
    #34
    Üyeliği durduruldu
    SpyCracker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o kadar sıte var bu ıcerıklerı olan gelıp benım 16.000 üyeli sitemi bulmuşlar nasıl işse..
    Benim 5k üyem bile yoktu.com uzantılı domaini kullanırken.Ampec veyahutta müyap site site gezmiyorlar.Şikayet üzerine kapatıyorlar.
  • 08-01-2008, 18:24:14
    #35
    Alıntı
    Programada Karışıyorlarmı Acaba..?
    karışmıyorlar..

    Alıntı
    kapandıysa çok zor bence.
    erol açılabilir zor değil.. bir ara (adını buradan vermek istemiyorum) mp3 konusu yüzünden kapalı kaldı 2-3 ay.. sonra ne hikmetse açıldı.. tabi bu sürede siteye giriş program ile sağlandı.. (msn yolu ile çoğu kişiye yollandı program) şuanda aktif o forum
  • 08-01-2008, 18:29:45
    #36
    SâqopÂ_28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun arkadaşım
    uyarı yapmadılar demen yanlış , ya yaptılar görmedin yada domain whois deki mail adresini kullanmıyorsun sonuçta yaptğın yasak bi iş
    ne yaparsan yap sen haklı değilsin

    yapabileceğin şey yeni domaine bi an önce geçip mail atıp üyelere bildirmek
    yenı domaıne gecmek sorun degılde google anlamazkı ındexlemedımı ucar sıte..