gitti site. - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
gitti site.
50
●
2.741
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
gitti site.
1
2
3
4
5
6
08-01-2008, 18:31:44
#37
enxdesigN
Bende de açılmadı. Sitenin bulunduğu sunucu sahibiyle irtibata geç. En azından onlara uyarı maili gelmiş olması lazım.
08-01-2008, 18:32:09
#38
Emir
enxdesigN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende de açılmadı. Sitenin bulunduğu sunucu sahibiyle irtibata geç. En azından onlara uyarı maili gelmiş olması lazım.
gectım uyarı maılı falan yok ondada..
08-01-2008, 18:33:19
#39
Emir
bırde bır soru sımdı ben ns adreslerını baska hosta atsam gene aynı uyarı dururmu domaın toptanmı gıttı?
08-01-2008, 18:35:25
#40
Erol
Üyeliği durduruldu
Domain'e sadece yurtdışından girebilir.yada dns değiştirerek..
08-01-2008, 18:36:28
#41
Emir
Rox adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
evet suan kapalı
daha öncedende bi kaç arkadasnki kapanmıstı
arama dan bulabilirsin
tel. no falan wardi .
telno buldumda arıyoruz açan yok..
08-01-2008, 18:53:02
#42
ENVER
mesai saatleri içerisinde aramayı dene yine cevap alamazisen avukatlarına mail at
08-01-2008, 18:54:59
#43
ach
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Aslında siteleri ve ban sebeplerini bir yere yazmaları lazım
08-01-2008, 18:59:45
#44
Emir
ach adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aslında siteleri ve ban sebeplerini bir yere yazmaları lazım
aynen öyle
08-01-2008, 19:05:08
#45
bibakarmisin
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
cayır cayır çalışıo valla
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler