SâqopÂ_28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun arkadaşım
uyarı yapmadılar demen yanlış , ya yaptılar görmedin yada domain whois deki mail adresini kullanmıyorsun sonuçta yaptğın yasak bi iş
ne yaparsan yap sen haklı değilsin

yapabileceğin şey yeni domaine bi an önce geçip mail atıp üyelere bildirmek

oradakı maılıde kullanıyorum arkadasım ama gelmedı hıcbırsey haksız olabılırız ama uyarı yok ortada..