geçmiş olsun arkadaşım
uyarı yapmadılar demen yanlış , ya yaptılar görmedin yada domain whois deki mail adresini kullanmıyorsun sonuçta yaptğın yasak bi iş
ne yaparsan yap sen haklı değilsin
yapabileceğin şey yeni domaine bi an önce geçip mail atıp üyelere bildirmek
oradakı maılıde kullanıyorum arkadasım ama gelmedı hıcbırsey haksız olabılırız ama uyarı yok ortada..