• 08-01-2008, 18:31:44
    #37
    Bende de açılmadı. Sitenin bulunduğu sunucu sahibiyle irtibata geç. En azından onlara uyarı maili gelmiş olması lazım.
  • 08-01-2008, 18:32:09
    #38
    enxdesigN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de açılmadı. Sitenin bulunduğu sunucu sahibiyle irtibata geç. En azından onlara uyarı maili gelmiş olması lazım.

    gectım uyarı maılı falan yok ondada..
  • 08-01-2008, 18:33:19
    #39
    bırde bır soru sımdı ben ns adreslerını baska hosta atsam gene aynı uyarı dururmu domaın toptanmı gıttı?
  • 08-01-2008, 18:35:25
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Domain'e sadece yurtdışından girebilir.yada dns değiştirerek..
  • 08-01-2008, 18:36:28
    #41
    Rox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet suan kapalı
    daha öncedende bi kaç arkadasnki kapanmıstı
    arama dan bulabilirsin
    tel. no falan wardi .

    telno buldumda arıyoruz açan yok..
  • 08-01-2008, 18:53:02
    #42
    mesai saatleri içerisinde aramayı dene yine cevap alamazisen avukatlarına mail at
  • 08-01-2008, 18:54:59
    #43
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aslında siteleri ve ban sebeplerini bir yere yazmaları lazım
  • 08-01-2008, 18:59:45
    #44
    ach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında siteleri ve ban sebeplerini bir yere yazmaları lazım
    aynen öyle
  • 08-01-2008, 19:05:08
    #45
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    cayır cayır çalışıo valla