Konu
gitti site.
08-01-2008, 20:31:58
#47
fatihbaz
ach adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aslında siteleri ve ban sebeplerini bir yere yazmaları lazım
aslında çok güzel olur,böyle yapılsa