• 21-09-2013, 11:43:42
    #28
    haklı falan olamaz hocam bu gasp tır düpedüz.

    Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mislide %30 kuralı vardır. Misli yaptığında bir nevi haklı ama süreyi fazla uzun tutuyor. Bende çok sorun yaşadım, yine sizinki iyi para atıp çekerken ödemiyorlar ben nasıl bir listeye girdiysem tutan iddia kuponlarımı ödemediler. Sözüm özü bırakın misliyi iddia bile oynamayın.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 21-09-2013, 12:19:00
    #29
    gonejko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haklı falan olamaz hocam bu gasp tır düpedüz.
    Sizde sistemi istismar ediyorsunuz?
  • 21-09-2013, 12:34:01
    #30
    Arkadaşlar birşeyi kabul etmemiz gerek artık.

    Ben bugünden örnek vereyim, 10 liralık bir tanıtım yazısı için Akbanktan 13 lira para göndereceğim. Yani 3 lirası eft.

    Şimdi bu adamların bankalar ile anlaşması var, sözleşmesi var. Misli birsürü adam çalıştırıyor havale, eft yapsınlar diye. misli.com banka aracısı değil ki? Bunların amacı belli. Benden oynunu oyna, kazan paranı yatırayım sitesidir. Bizler bunları banka gibi kullanıyoruz. Eft/Havale ücreti ödememek için ödemeleri bunların hesabına yatırıyoruz. Sonra para çek, gelsin... Ohhh ne ala memleket. Bu adamların görevi bizim hesapları incelemek, elalemin yatırdığı parayı sürekli bizlere EFT yapmak değil ki? Firma burada %100 haklı.

    Şimdi diyecekler ki, para benim para ne demek yatırmıyor?

    Arkadaş, senin paransa ne işi var misli.com da? Şans oyunu oynadın da kazandın da vermiyorlarsa eğer %100 haklısın derim de. Yahu sen siteyi amacı dışında kullanıyorsun, adamlar senin aracılığını yapıyorsa arada paranı da yatırmaz böyle. Yıldırma politikası işte.

    Yalan olmasın, bazen 500 bazen 2-3 günde bir 100 100 100 bende kullanıyorum. Ama 15 dk içinde yatıyor. 3 yıldır mı ne oldu tam hatırlamadım da, kullanırım burayı. Ama kendi hesabımdan da 3-5 lira sürekli olarak yatırırım. Kupon yaparım, tuttururum. Bayağı kazanmışlığımda oldu. Daha geçen yine 7+ yakaladım. Tık 15 dakikada hesabımda.

    Tamam Eft merkezi olacak yeri geldiğinde de, adamlara da kazandıracaksın ki biraz göz yumsunlar. Program konularımıza bakın, neredeyse tamamı benim misli.com a yatırıyor. Çek dedimmi geliyor namussuz paralar. Ama birgün eft merkezi olarak kullanma beni kardeşim derlerse eyvallah derim. Haklısınız derim. Arada kullanıyoruz deriz.

    Ama firma %100 haklı. Yok paramı vermiyor, yok bana kafayı takmışlar vs. gereksiz muhabbetler.
    Kaçıncı konu oldu bu, konu sahibi arkadaşa değil genel yazıyorum. Firma haklı abi, paranın misli.com da işi ne?

    Madem senin paran hesabında olaydı. Adamların sözleşmesi var kuralı var amacı var. Biz para ödemeyelim diye adamları eşşek gibi çalıştıralım sonra da paramı vermiyor.. Vermez abi...

    İş ve Akbank hesabı olan bir arkadaş varsa forumda iş bank ödemelerini o arkadaşa yaptıralım hepimiz hadi. Akbank hesabından da bizim Akbank'a havale yapsın. 2 tane havale yapacak adam var mı? Yok. misli.com niye yapsın arkadaşlar niye? Firma haklıdır ama hastamız var deyin, acil para lazım deyin, okul harç dönemim yatırmam lazım bundan sonra dikkat edeceğim deyin yatırsınlar.

    Kafa tutup para benim para derseniz gereken cevabı verirler. Benden demesi.

    Umarım misli paramı vermiyor konularının sonu olur bu...
  • 21-09-2013, 15:58:31
    #31
    Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizde sistemi istismar ediyorsunuz?
    istismar ettiğimi ispatlayamazlar oynayacaktım vazgeçtim en doğal hakkımdır para yatırdın kardeşim zorla oynayacaksın diyemez kimse bana. zaten şuan bimer ilgileniyor konu ile yakında gelişmeleri yazarım nasıl yatırmıyorlar görelim.
  • 21-09-2013, 16:00:29
    #32
    gonejko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istismar ettiğimi ispatlayamazlar oynayacaktım vazgeçtim en doğal hakkımdır para yatırdın kardeşim zorla oynayacaksın diyemez kimse bana. zaten şuan bimer ilgileniyor konu ile yakında gelişmeleri yazarım nasıl yatırmıyorlar görelim.
    Neyse hocam ne siz beni anlayacaksınız ne ben sizi, size iyi günler
  • 21-09-2013, 16:08:26
    #33
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar birşeyi kabul etmemiz gerek artık.

    Ben bugünden örnek vereyim, 10 liralık bir tanıtım yazısı için Akbanktan 13 lira para göndereceğim. Yani 3 lirası eft.

    Şimdi bu adamların bankalar ile anlaşması var, sözleşmesi var. Misli birsürü adam çalıştırıyor havale, eft yapsınlar diye. misli.com banka aracısı değil ki? Bunların amacı belli. Benden oynunu oyna, kazan paranı yatırayım sitesidir. Bizler bunları banka gibi kullanıyoruz. Eft/Havale ücreti ödememek için ödemeleri bunların hesabına yatırıyoruz. Sonra para çek, gelsin... Ohhh ne ala memleket. Bu adamların görevi bizim hesapları incelemek, elalemin yatırdığı parayı sürekli bizlere EFT yapmak değil ki? Firma burada %100 haklı.

    Şimdi diyecekler ki, para benim para ne demek yatırmıyor?

    Arkadaş, senin paransa ne işi var misli.com da? Şans oyunu oynadın da kazandın da vermiyorlarsa eğer %100 haklısın derim de. Yahu sen siteyi amacı dışında kullanıyorsun, adamlar senin aracılığını yapıyorsa arada paranı da yatırmaz böyle. Yıldırma politikası işte.

    Yalan olmasın, bazen 500 bazen 2-3 günde bir 100 100 100 bende kullanıyorum. Ama 15 dk içinde yatıyor. 3 yıldır mı ne oldu tam hatırlamadım da, kullanırım burayı. Ama kendi hesabımdan da 3-5 lira sürekli olarak yatırırım. Kupon yaparım, tuttururum. Bayağı kazanmışlığımda oldu. Daha geçen yine 7+ yakaladım. Tık 15 dakikada hesabımda.

    Tamam Eft merkezi olacak yeri geldiğinde de, adamlara da kazandıracaksın ki biraz göz yumsunlar. Program konularımıza bakın, neredeyse tamamı benim misli.com a yatırıyor. Çek dedimmi geliyor namussuz paralar. Ama birgün eft merkezi olarak kullanma beni kardeşim derlerse eyvallah derim. Haklısınız derim. Arada kullanıyoruz deriz.

    Ama firma %100 haklı. Yok paramı vermiyor, yok bana kafayı takmışlar vs. gereksiz muhabbetler.
    Kaçıncı konu oldu bu, konu sahibi arkadaşa değil genel yazıyorum. Firma haklı abi, paranın misli.com da işi ne?

    Madem senin paran hesabında olaydı. Adamların sözleşmesi var kuralı var amacı var. Biz para ödemeyelim diye adamları eşşek gibi çalıştıralım sonra da paramı vermiyor.. Vermez abi...

    İş ve Akbank hesabı olan bir arkadaş varsa forumda iş bank ödemelerini o arkadaşa yaptıralım hepimiz hadi. Akbank hesabından da bizim Akbank'a havale yapsın. 2 tane havale yapacak adam var mı? Yok. misli.com niye yapsın arkadaşlar niye? Firma haklıdır ama hastamız var deyin, acil para lazım deyin, okul harç dönemim yatırmam lazım bundan sonra dikkat edeceğim deyin yatırsınlar.

    Kafa tutup para benim para derseniz gereken cevabı verirler. Benden demesi.

    Umarım misli paramı vermiyor konularının sonu olur bu...

    bu yorumdan sonra daha fazla söylenecek birşey yok bence arkadaş herşeyi güzelce anlatmış kendisine sonuna kadar katılıyorum..
  • 21-09-2013, 16:15:36
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gonejko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istismar ettiğimi ispatlayamazlar oynayacaktım vazgeçtim en doğal hakkımdır para yatırdın kardeşim zorla oynayacaksın diyemez kimse bana. zaten şuan bimer ilgileniyor konu ile yakında gelişmeleri yazarım nasıl yatırmıyorlar görelim.
    Şimdi bir kerede atıyorum 200 lira geldi diyelim yatırmadılar belki hak verilebilir size. Fakat örnek veriyorum link satıyoruz 3 aylık 20 liradan x 10 adet. Hesaba 10 kez 20 lira yatırılmış art arda. E neyin ispatı hocam, sen aklına estikçe misli.com' a para atmadığına göre, transfer yapan her kişinin kimliği farklı olduğuna göre zaten belli senin sistemi istismar ettiğin.

    Ben de ara sıra oynuyorum ve hepsi yatıyor kuponların, misli.comdan iddaa ile hiç para kazanmadım. Şu ana kadar hiçbir sıkıntı çıkmadı ama bu çıkmayacak anlamına gelmiyor. Sorun çıkarsa 1-2 hafta neyse bekleyip son paramı alıp sistemden çıkarım çünkü adamlar haklı.
  • 21-09-2013, 18:36:27
    #35
    Batuhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi bir kerede atıyorum 200 lira geldi diyelim yatırmadılar belki hak verilebilir size. Fakat örnek veriyorum link satıyoruz 3 aylık 20 liradan x 10 adet. Hesaba 10 kez 20 lira yatırılmış art arda. E neyin ispatı hocam, sen aklına estikçe misli.com' a para atmadığına göre, transfer yapan her kişinin kimliği farklı olduğuna göre zaten belli senin sistemi istismar ettiğin.

    Ben de ara sıra oynuyorum ve hepsi yatıyor kuponların, misli.comdan iddaa ile hiç para kazanmadım. Şu ana kadar hiçbir sıkıntı çıkmadı ama bu çıkmayacak anlamına gelmiyor. Sorun çıkarsa 1-2 hafta neyse bekleyip son paramı alıp sistemden çıkarım çünkü adamlar haklı.
    hocam hukuk önünde yine ben haklıyım kim ne derse desin. en fazla şunu yapmaları lazımdı benim paramı yatırıp üyeliğimi kapatmalı.
  • 21-09-2013, 20:01:48
    #36
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar birşeyi kabul etmemiz gerek artık.

    Ben bugünden örnek vereyim, 10 liralık bir tanıtım yazısı için Akbanktan 13 lira para göndereceğim. Yani 3 lirası eft.

    Şimdi bu adamların bankalar ile anlaşması var, sözleşmesi var. Misli birsürü adam çalıştırıyor havale, eft yapsınlar diye. misli.com banka aracısı değil ki? Bunların amacı belli. Benden oynunu oyna, kazan paranı yatırayım sitesidir. Bizler bunları banka gibi kullanıyoruz. Eft/Havale ücreti ödememek için ödemeleri bunların hesabına yatırıyoruz. Sonra para çek, gelsin... Ohhh ne ala memleket. Bu adamların görevi bizim hesapları incelemek, elalemin yatırdığı parayı sürekli bizlere EFT yapmak değil ki? Firma burada %100 haklı.

    Şimdi diyecekler ki, para benim para ne demek yatırmıyor?

    Arkadaş, senin paransa ne işi var misli.com da? Şans oyunu oynadın da kazandın da vermiyorlarsa eğer %100 haklısın derim de. Yahu sen siteyi amacı dışında kullanıyorsun, adamlar senin aracılığını yapıyorsa arada paranı da yatırmaz böyle. Yıldırma politikası işte.

    Yalan olmasın, bazen 500 bazen 2-3 günde bir 100 100 100 bende kullanıyorum. Ama 15 dk içinde yatıyor. 3 yıldır mı ne oldu tam hatırlamadım da, kullanırım burayı. Ama kendi hesabımdan da 3-5 lira sürekli olarak yatırırım. Kupon yaparım, tuttururum. Bayağı kazanmışlığımda oldu. Daha geçen yine 7+ yakaladım. Tık 15 dakikada hesabımda.

    Tamam Eft merkezi olacak yeri geldiğinde de, adamlara da kazandıracaksın ki biraz göz yumsunlar. Program konularımıza bakın, neredeyse tamamı benim misli.com a yatırıyor. Çek dedimmi geliyor namussuz paralar. Ama birgün eft merkezi olarak kullanma beni kardeşim derlerse eyvallah derim. Haklısınız derim. Arada kullanıyoruz deriz.

    Ama firma %100 haklı. Yok paramı vermiyor, yok bana kafayı takmışlar vs. gereksiz muhabbetler.
    Kaçıncı konu oldu bu, konu sahibi arkadaşa değil genel yazıyorum. Firma haklı abi, paranın misli.com da işi ne?

    Madem senin paran hesabında olaydı. Adamların sözleşmesi var kuralı var amacı var. Biz para ödemeyelim diye adamları eşşek gibi çalıştıralım sonra da paramı vermiyor.. Vermez abi...

    İş ve Akbank hesabı olan bir arkadaş varsa forumda iş bank ödemelerini o arkadaşa yaptıralım hepimiz hadi. Akbank hesabından da bizim Akbank'a havale yapsın. 2 tane havale yapacak adam var mı? Yok. misli.com niye yapsın arkadaşlar niye? Firma haklıdır ama hastamız var deyin, acil para lazım deyin, okul harç dönemim yatırmam lazım bundan sonra dikkat edeceğim deyin yatırsınlar.

    Kafa tutup para benim para derseniz gereken cevabı verirler. Benden demesi.

    Umarım misli paramı vermiyor konularının sonu olur bu...
    sözleşmelerinde, misli hesabına yatırılan parayla oyun oynanmak zorundadır diye belirtilmiş mi?

    parayı yatırdım ama oyun oynamaktan vazgeçtim diyelim, misli burada nasıl bir rol oynuyor?

    uzun uzun yazmanıza gerek yok, kısa ve net olsun yeterli.