Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizde sistemi istismar ediyorsunuz?
istismar ettiğimi ispatlayamazlar oynayacaktım vazgeçtim en doğal hakkımdır para yatırdın kardeşim zorla oynayacaksın diyemez kimse bana. zaten şuan bimer ilgileniyor konu ile yakında gelişmeleri yazarım nasıl yatırmıyorlar görelim.