gonejko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
istismar ettiğimi ispatlayamazlar oynayacaktım vazgeçtim en doğal hakkımdır para yatırdın kardeşim zorla oynayacaksın diyemez kimse bana. zaten şuan bimer ilgileniyor konu ile yakında gelişmeleri yazarım nasıl yatırmıyorlar görelim.
Neyse hocam ne siz beni anlayacaksınız ne ben sizi, size iyi günler