• 21-09-2013, 20:06:32
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kusura bakmayın ama bu tarz konuların sayısı artmaya basladı.
    Hatayı birazda kendinizde arayın. İddaa sitesi, iddaa oynamak icin vardır. Oraya para yatıyorsa ee büyük bi ihtimal sen kupon yapacagın icin yatırdıgını dusunuyorlar. Ama siz hic kupon yapmadan veya 1-2 tane 2 tl lik yaparak bir yere varamazsınız.


    EFT masrafından korkan arkadaslar KUVEYT TURK hesabı açsınlar.

    İddaa oynamak ne kadar dogru bilmiyorum fakat düşünün o sitenin sizin siteniz oldugunu herkes eft merkezi olarak kullansa siz napardınız.
  • 21-09-2013, 23:02:42
    #38
    depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sözleşmelerinde, misli hesabına yatırılan parayla oyun oynanmak zorundadır diye belirtilmiş mi?

    parayı yatırdım ama oyun oynamaktan vazgeçtim diyelim, misli burada nasıl bir rol oynuyor?

    uzun uzun yazmanıza gerek yok, kısa ve net olsun yeterli.
    Hocam kısa ve net, mahkemeye verin o zaman.

    Ben ne güzel anlatıyorum, siz ne diyorsunuz. EFT merkezi olarak kullandığınız kesindir. Eminim 20 farklı hesaptan para girişi olup, eminim hesaba çek demişsinizdir. Yoksa kimse düşmüyor kolay kolay.

    Kısa ve net yorumum, mahkemeye verin tazminat alın.
  • 22-09-2013, 00:05:47
    #39
    ben sadece soru sormuştum