• 03-09-2013, 12:29:20
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Daha dün 50 + 10 tl para çekme talebi yaptım.15 dakikada hesabıma yattı.Şans meselesi dediğiniz gibi.Kuponda yapmıyorum ordan...
  • 03-09-2013, 12:38:30
    #20
    olayın şans ile vs ile alakası yok...
    geçenlerde 120 tl mislide kaldı.aradım alabilmek için 2 gün sonra dedile bekledim.ertesi gün dediler bekledim olmadı.
    en sonunda dedim yatırmıyacaksanız yatırmıcaz diyin dedim
    1 dk istatistiklerinize ulaşıyoruz dedi ve
    6 yıldır üyesiniz.
    üyeliğiniz boyunca hesabınıza 3xxx lira parayatmış ve bunların sadece 250 tl si ile kupon yapmışsınız dedi.böyle müşterilerimizin paralarını bekletiyoruz dedi.bende iptal edin dedim yatırın parayı kapatın hesabımı dedim 10 dk sonra misliden mesaj geldi param yatmış ve üyelik iptal
    kullanmıyorum bir o kadarda mutluyum.artık para peşinde koşmuyorum.
    oley.com çek dediğim gibi hesabımda görüyorum paramı
  • 03-09-2013, 12:39:15
    #21
    Facebook sayfası en garanti yol orayı dene, bende face ile aldım


    Sent from my iPhone 5
  • 03-09-2013, 12:40:38
    #22
    Misafir
    15 tl yi 3 gün bekledim geçemediler, 1 hafta oldu spor toto kuponu yaptım yine gelmedi, facebook'tan yazdım yine yok, bende tüm parayla piyango çeyrek bilet aldım
  • 03-09-2013, 15:22:30
    #23
    Üyeliği durduruldu
    2 tl'lik bir kupon yapın hocam. Sonra direk çekme isteği yollayın kuponu beklemeden.
  • 03-09-2013, 20:41:06
    #24
    kupon yapmıştım zaten, illa küfür ettirecekler kendilerine
    şu param bir yatsın ben onlara yapacağımı biliyorum
  • 10-09-2013, 22:43:44
    #25
    Arkadaşlar bugün misli hesabına yanlış bir para aktarılma olayı oldu..

    Arkadaş bana son sayıyı 8 yerine 3 okuyup öyle demiş..Para yanlış hesaba aktarıldı..

    Ben hemen dekont ile beraber destek@misli.com hesabına mail attım...Ne kadar sürede düzeltirler acaba ???
  • 21-09-2013, 10:02:21
    #26
    benim 80 tl alacağım var yaklaşık 20 gündür bekletiyorlar mail attığımda üyelik iptali falan diyorlar. halen yatırmadılar eft merkezi olarak kullanıyormuşum. burada yasal olarak hiçbir hakları yok bunu yapmaya. çünkü para benim param.oynamak için yatırdım vazgeçtim kardeşim diyebilirsiniz. bu gasp a girer bende bimer e şikayet ettim sonucu bekliyorum.
  • 21-09-2013, 10:13:32
    #27
    Mislide %30 kuralı vardır. Misli yaptığında bir nevi haklı ama süreyi fazla uzun tutuyor. Bende çok sorun yaşadım, yine sizinki iyi para atıp çekerken ödemiyorlar ben nasıl bir listeye girdiysem tutan iddia kuponlarımı ödemediler. Sözüm özü bırakın misliyi iddia bile oynamayın.


    Sent from my iPhone using Tapatalk