benim 80 tl alacağım var yaklaşık 20 gündür bekletiyorlar mail attığımda üyelik iptali falan diyorlar. halen yatırmadılar eft merkezi olarak kullanıyormuşum. burada yasal olarak hiçbir hakları yok bunu yapmaya. çünkü para benim param.oynamak için yatırdım vazgeçtim kardeşim diyebilirsiniz. bu gasp a girer bende bimer e şikayet ettim sonucu bekliyorum.