• 03-08-2013, 22:17:53
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende verdim
    Dosyalar gönderildi....

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:17:22 -->-> Daha önceki mesaj 22:16:12 --

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bende size pm gönderdim ama dönüş yapmadınız
    buddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bedava gibi bir başlığınız var. bedavamı değilmi? bu arada mail adresi de toplayabilir mi? sistem nasl birşey? biraz bahsetseydiniz önce.
    Scacrow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    keşke php ve mysql kullanamyınlar için programın kurulumunuda anlatsaymışsın exe bekleyenler hayal kırıklığı yaşamasın
    DostWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pm gönderildi.
    cleaner80 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bot ta mysql bilgilerini girdim şuan düzgün çalışıyor. Teşekkür ederim.
    marzenbecher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bot çalışmıyo aga saten dbyi görüyor. Db göremedi diyor?
    Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oguzhanbaysal.ob@gmail.com ile yorum yapıldı + 5 yıldız verildi + (+1)lendi
    PiEycPi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    plus hesabı +1lenip yorumlandı site ve bot bekleniyor
    XFQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende verdim. Detayı pm geçtim.
    Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende verdim
    Dosyasını almayan arkadaş varmı.......... ???

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:17:53 -->-> Daha önceki mesaj 22:17:22 --

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bende size pm gönderdim ama dönüş yapmadınız
    buddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bedava gibi bir başlığınız var. bedavamı değilmi? bu arada mail adresi de toplayabilir mi? sistem nasl birşey? biraz bahsetseydiniz önce.
    Scacrow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    keşke php ve mysql kullanamyınlar için programın kurulumunuda anlatsaymışsın exe bekleyenler hayal kırıklığı yaşamasın
    DostWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pm gönderildi.
    cleaner80 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bot ta mysql bilgilerini girdim şuan düzgün çalışıyor. Teşekkür ederim.
    marzenbecher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bot çalışmıyo aga saten dbyi görüyor. Db göremedi diyor?
    Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oguzhanbaysal.ob@gmail.com ile yorum yapıldı + 5 yıldız verildi + (+1)lendi
    PiEycPi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    plus hesabı +1lenip yorumlandı site ve bot bekleniyor
    XFQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende verdim. Detayı pm geçtim.
    Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende verdim
    Dosyasını almayan arkadaş varmı.......... ???
  • 03-08-2013, 22:37:19
    #38
    localde hata veriyor ama?
  • 04-08-2013, 01:55:56
    #39
    Botu düzgün çalıştırabilen oldumu acaba? Botu aldık ama bir türlü çalıştıramadım ben. Herşeyi doğru yaptığıma inanıyorum ama hata veriyor sürekli.
  • 05-08-2013, 02:41:11
    #40
    ghostdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    localde hata veriyor ama?
    Bot localhosta göre yazılmadı direkt sunucu üstünde sunucuda yazıldı.....
    Yıllardır kendime ait sunucum oldugundan dolayı localhost aklıma gelmedi.

    DostWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Botu düzgün çalıştırabilen oldumu acaba? Botu aldık ama bir türlü çalıştıramadım ben. Herşeyi doğru yaptığıma inanıyorum ama hata veriyor sürekli.
    Arkadaş eğer şu an online isen özelden oku
  • 05-08-2013, 11:53:23
    #41
    Arkadaşlar verdiği hataları okursanız nerede hata olduğunu anlarsınız. Öncelikle veritabanı ayarları sadece db.php dosyasında değil, index.php dosyasında 132 ve 135. satır arasında var. Önce veritabanı ayarlarını yapın sonra çalıştırın. localhost ta çalışmıyorsa sunucuya atın. Ben localhostta çalıştırdım sorun yok