Bedava BOT işinize yarayacak bir bot - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bedava BOT işinize yarayacak bir bot
40
●
2.813
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Bedava BOT işinize yarayacak bir bot
1
2
3
4
5
02-08-2013, 16:53:23
#28
DostWeb
Pm gönderildi.
02-08-2013, 17:14:56
#29
JeeKi
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
DostWeb adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Pm gönderildi.
Kontrol edildi sıkıntı yok....
Dosyalar mesaj olarak atıldı.
02-08-2013, 17:30:44
#30
Scacrow
keşke php ve mysql kullanamyınlar için programın kurulumunuda anlatsaymışsın exe bekleyenler hayal kırıklığı yaşamasın
02-08-2013, 19:59:53
#31
JeeKi
Anlatalım sıkıntı değil
gece yarısı yüklenmiş olur.
02-08-2013, 22:17:00
#32
JeeKi
bondcemil adlı üyeden alıntı:
İşlemler yapıldı
Dosyalar mesaj olarak gönderildi. Kullandıktan sonra yorumlarınızı alabiliriz.
02-08-2013, 23:06:41
#33
buddy
bedava gibi bir başlığınız var. bedavamı değilmi? bu arada mail adresi de toplayabilir mi? sistem nasl birşey? biraz bahsetseydiniz önce.
03-08-2013, 01:55:42
#34
JeeKi
buddy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bedava gibi bir başlığınız var. bedavamı değilmi? bu arada mail adresi de toplayabilir mi? sistem nasl birşey? biraz bahsetseydiniz önce.
Cevap yazıldı
03-08-2013, 08:40:21
#35
Misafir
hocam bende size pm gönderdim ama dönüş yapmadınız
03-08-2013, 13:11:28
#36
JeeKi
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam bende size pm gönderdim ama dönüş yapmadınız
Cevaplandı....
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler