• 01-08-2013, 17:37:19
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    cleaner80 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm attım mail adresimle hesap adımı
    Gönderildi....

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:37:19 -->-> Daha önceki mesaj 17:34:29 --

    marzenbecher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    plus hesabı +1lenip yorumlandı site bekleniyor
    Dosya PM atıldı
  • 01-08-2013, 17:37:42
    #11
    Bir inceleyeceğim
  • 01-08-2013, 17:54:23
    #12
    ADSEOM adlı üyeden alıntı:
    plus hesabınıza yorujm atıldı +1lendi
    Dosyalar atıldı.

    Kullandıktan sonra yorumlarınızı mutlaka yazınız.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:47:00 -->-> Daha önceki mesaj 17:43:16 --

    mcsoft adlı üyeden alıntı:
    5 puan veridm yorum yazdım
    Mail atıldı.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:48:59 -->-> Daha önceki mesaj 17:47:00 --

    TurgayGok adlı üyeden alıntı:
    hocam +1'i geçtim kendi ismimle.
    Şimdi bu bota sahip olmak için yapmanız gereken 2 İKİŞey var....

    1- Bir google plus hesabınız ile ilgili
    (Google Plus Hesabı) Hesabına
    Yorum | Puan (3 - 5 Yıldız Arası) | Siteye +1

    2- Sitede ilgili bir sayfaya yorum....


    Bunları yaptıktan sonra lütfen

    Google Plus
    Adı : XXXXX
    Mail : XXXXXX

    Site Yorum
    Yorum Yapılan Sayfa : XXXXX
    Yorumcunun Adı : XXXXXXX

    Sadece +1 verene bot vermiyorum...

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:50:38 -->-> Daha önceki mesaj 17:48:59 --

    Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende verdim
    Lütfen yorum adınızı ve ilgili hesabın mail adresini verirmisiniz kontrol edelim yorumu yapan kişinin adı ile mail sahibi aynımı ondan sonra dosyanızı gonderelim..

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:54:23 -->-> Daha önceki mesaj 17:50:38 --

    PiEycPi adlı üyeden alıntı:
    Yorum yapıldı
    Mail hesabınızda bir sorun var galia geri dönüyor...
    PM attım
  • 01-08-2013, 17:54:34
    #13
    oguzhanbaysal.ob@gmail.com ile yorum yapıldı + 5 yıldız verildi + (+1)lendi
  • 01-08-2013, 17:55:27
    #14
    başlık bedava diyo?
    demekki bedava değilmiş
  • 01-08-2013, 17:58:42
    #15
    vatancafe adlı üyeden alıntı:
    mail adresim xxxxx
    google plus puan verdim yorum yaptım +1 ledim eğer site +1 lenecekse sitede onu göremedim.sayfayı diyosanız yaptım.
    Dosyalar gönderildi...

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:58:42 -->-> Daha önceki mesaj 17:57:18 --

    Sabri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başlık bedava diyo?
    demekki bedava değilmiş
    Para vermiyorsunuz zaten internette geziyorsunuz bizde bir emek koymuşuz ve botu yapmışız...

    E sizde bari bir kaç yorum ve puan yapın para vermiyorsunuz....

  • 01-08-2013, 18:09:41
    #16
    ayaklarınıda yıkıyalımmı hocam nede olsa para vermiyoruz?
  • 01-08-2013, 18:12:17
    #17
    mytr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayaklarınıda yıkıyalımmı hocam nede olsa para vermiyoruz?
    Arkadaşlar abartmayın bence lütfen 2 yorum 2 Puan mı sizi kasıyor iyi vallaha nerede bu yoğurdun bolluğu armut piş ağzıma düş oh beee ne güzel...

    İşine gelen yapar alır dosyasını işini görür işine gelmeyen lütfen kirlilik yapmasın....

    Zorla vermiyoruz...
  • 01-08-2013, 18:47:32
    #18
    Bot çalışmıyo aga saten dbyi görüyor. Db göremedi diyor?