Dosyalar gönderildi....
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:17:22 -->-> Daha önceki mesaj 22:16:12 --
hocam bende size pm gönderdim ama dönüş yapmadınız
bedava gibi bir başlığınız var. bedavamı değilmi? bu arada mail adresi de toplayabilir mi? sistem nasl birşey? biraz bahsetseydiniz önce.
keşke php ve mysql kullanamyınlar için programın kurulumunuda anlatsaymışsın exe bekleyenler hayal kırıklığı yaşamasın
Bot ta mysql bilgilerini girdim şuan düzgün çalışıyor. Teşekkür ederim.
Bot çalışmıyo aga saten dbyi görüyor. Db göremedi diyor?
plus hesabı +1lenip yorumlandı site ve bot bekleniyor
bende verdim. Detayı pm geçtim.
Dosyasını almayan arkadaş varmı.......... ???
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:17:53 -->-> Daha önceki mesaj 22:17:22 --
hocam bende size pm gönderdim ama dönüş yapmadınız
bedava gibi bir başlığınız var. bedavamı değilmi? bu arada mail adresi de toplayabilir mi? sistem nasl birşey? biraz bahsetseydiniz önce.
keşke php ve mysql kullanamyınlar için programın kurulumunuda anlatsaymışsın exe bekleyenler hayal kırıklığı yaşamasın
Bot ta mysql bilgilerini girdim şuan düzgün çalışıyor. Teşekkür ederim.
Bot çalışmıyo aga saten dbyi görüyor. Db göremedi diyor?
plus hesabı +1lenip yorumlandı site ve bot bekleniyor
bende verdim. Detayı pm geçtim.
Dosyasını almayan arkadaş varmı.......... ???