localde hata veriyor ama?
Bot localhosta göre yazılmadı direkt sunucu üstünde sunucuda yazıldı.....
Yıllardır kendime ait sunucum oldugundan dolayı localhost aklıma gelmedi.
Botu düzgün çalıştırabilen oldumu acaba? Botu aldık ama bir türlü çalıştıramadım ben. Herşeyi doğru yaptığıma inanıyorum ama hata veriyor sürekli.
Arkadaş eğer şu an online isen özelden oku