ghostdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
localde hata veriyor ama?
Bot localhosta göre yazılmadı direkt sunucu üstünde sunucuda yazıldı.....
Yıllardır kendime ait sunucum oldugundan dolayı localhost aklıma gelmedi.

DostWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Botu düzgün çalıştırabilen oldumu acaba? Botu aldık ama bir türlü çalıştıramadım ben. Herşeyi doğru yaptığıma inanıyorum ama hata veriyor sürekli.
Arkadaş eğer şu an online isen özelden oku