• 15-06-2013, 11:53:31
    #1
    merhaba arkadaÅŸlar
    hala arayıştayım önceki konularımdada farklı şeyleri kıyaslamak istemiştim

    hediyelik eşya ve tv ürünleri gibi şeylerin satışı için

    imagazanın prof paketinimi alayım
    yoksa bi opencart kurup ücretli tema eklentiler alıp onlamı uğraşayım ?

    Sice hangi türlü daha prof, daha güzel ve ekonomik olur ?
    Yada baÅŸka birÅŸey ?
  • 15-06-2013, 18:00:15
    #2
    arkadaşlar fikir lazım.
  • 15-06-2013, 18:03:13
    #3
    Ekonomik diyorsanız opencart tabi.imagaza hazır ve güzel bir sistem ama opencart geliştirilebilirlik açısından daha iyi olur.
    Ama imağazada güzel script ve tamamen hazır.
  • 15-06-2013, 19:44:07
    #4
    Tymsah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekonomik diyorsanız opencart tabi.imagaza hazır ve güzel bir sistem ama opencart geliştirilebilirlik açısından daha iyi olur.
    Ama imağazada güzel script ve tamamen hazır.
    hocam güzel bir şekilde opencart kurmaya dursam.
    tv ürünleri ve hediyelik eşya
    sizce ne kadara patlar ?
  • 15-06-2013, 20:25:49
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hemato adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam güzel bir şekilde opencart kurmaya dursam.
    tv ürünleri ve hediyelik eşya
    sizce ne kadara patlar ?
    Hocam öncelikle prosedürleri yerine getirebileceksiniz bu işe başlayın. Sonra maliye ile çok fena başınız belaya girer. Vergi levhası, e-fatura kesme, vergileri düzenli ödeme, muhasebe işlemleri vs. Yani ürün alıp siteye koyup satmak olmuyor
  • 15-06-2013, 20:27:09
    #6
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelikle prosedürleri yerine getirebileceksiniz bu işe başlayın. Sonra maliye ile çok fena başınız belaya girer. Vergi levhası, e-fatura kesme, vergileri düzenli ödeme, muhasebe işlemleri vs. Yani ürün alıp siteye koyup satmak olmuyor
    Herşeyi araştırıyoruz hocam öncelikle vergi levhası alıcaz zaten.
    e fatura kesilcek
    vergiler tabiki düzenli ödenecek
    muhasebe işlemlerinden kasıt ne onu anlamadım ?
  • 15-06-2013, 20:33:13
    #7
    hemato adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herşeyi araştırıyoruz hocam öncelikle vergi levhası alıcaz zaten.
    e fatura kesilcek
    vergiler tabiki düzenli ödenecek
    muhasebe işlemlerinden kasıt ne onu anlamadım ?
    Bir muhasebe defteri tutmanız gerekecek.
    E-ticarete girmek isteyen arkadaşlar yüz kere düşünsün diyorum ben her zaman

    %18 - %20 arası gelir vergisi
    %18 KDV
    %4-5 civarı da sanalpos için giderler (PayU vs.)
    yani ortalama bir üründe gelirin %40'ını falan devlete bağışlıyorsunuz

    Yani bir kez daha düşünün gerçekten yüklü bir bütçeniz yoksa ( 50.000 TL aşağısından bahsediyorum) Gerçekten diğer sitelerle rekabet imkansız hale gelebiliyor
  • 15-06-2013, 20:36:25
    #8
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir muhasebe defteri tutmanız gerekecek.
    E-ticarete girmek isteyen arkadaşlar yüz kere düşünsün diyorum ben her zaman

    %18 - %20 arası gelir vergisi
    %18 KDV
    %4-5 civarı da sanalpos için giderler (PayU vs.)
    yani ortalama bir üründe gelirin %40'ını falan devlete bağışlıyorsunuz

    Yani bir kez daha düşünün gerçekten yüklü bir bütçeniz yoksa ( 50.000 TL aşağısından bahsediyorum) Gerçekten diğer sitelerle rekabet imkansız hale gelebiliyor

    Olumsuz yorumlara hiçbir zaman aldırmıyorum hocam. Ben kimim zaten tanınmış sitelere bilmem ne gruplarının sitelerine kafa tutayım herkez rızkını kazanır. Bakın sizinde var eticaret siteniz proticaretle kurulmuş. Sanırım sizdede pek sermaye yok olsa proticaret kurmazdınız herhalde.

    %18 kdv cebimden vermicem alıcı vercek
    senede 2 defa felan gelir vergisi var
    aylıkda sanırım vergi levhası ıcın 127 lira var
    aylık 50 lira payu var
    %3 de payu tek çekimde.

    Ürünleri zaten xml olarak satıcaz. Stok derdi olmıcak.
  • 15-06-2013, 21:13:59
    #9
    hemato adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olumsuz yorumlara hiçbir zaman aldırmıyorum hocam. Ben kimim zaten tanınmış sitelere bilmem ne gruplarının sitelerine kafa tutayım herkez rızkını kazanır. Bakın sizinde var eticaret siteniz proticaretle kurulmuş. Sanırım sizdede pek sermaye yok olsa proticaret kurmazdınız herhalde.

    %18 kdv cebimden vermicem alıcı vercek
    senede 2 defa felan gelir vergisi var
    aylıkda sanırım vergi levhası ıcın 127 lira var
    aylık 50 lira payu var
    %3 de payu tek çekimde.

    Ürünleri zaten xml olarak satıcaz. Stok derdi olmıcak.
    Arkadaş şundan bahsetmiş bu giderleri çıktıgınızda kalan rakam sizin olacak.

    İlk maddeler olan kdv giderleri içinse bir satıj trajı yakalamanız gerekıyor e ticaret sektöründe ise satış reklam odaklıdır. Burada bütçe reklam için ayırılacak olan rakamdır.

    Tabi sizin e ticarete bakış açınız şuan için çok yeni sektörünüzdeki rekabetçi analizleri tedarik baglantıları ortak paydalar reklam agları geri dönüş analizleri gizli iflas sebebleri ve bunlara alınacak önlemler gibi sayısız madde var bunun adı sogutma politikası degildir. Sırf bu sekilde tecrübesizce elindeki 3-5 kuruşu ile bu işe girmiş hem parasını yitirmiş hemde ortaya e ticaret sektörünü sekteye ugratmıs yaralamıs onlarca çöp e ticaret sitesi bırakmışlardır.

    Bence bir e ticaret sitesnin kendi alt yapısı olmalı ve kendi it departmanlarınca sürekli geliştirilerek servis edilmesi bu sektörde basarılı olmanın ilk maddelerindendir.

    Allah yolunuzu açık etsin.

    Saygılar