hemato adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herşeyi araştırıyoruz hocam öncelikle vergi levhası alıcaz zaten.
e fatura kesilcek
vergiler tabiki düzenli ödenecek
muhasebe işlemlerinden kasıt ne onu anlamadım ?
Bir muhasebe defteri tutmanız gerekecek.
E-ticarete girmek isteyen arkadaşlar yüz kere düşünsün diyorum ben her zaman

%18 - %20 arası gelir vergisi
%18 KDV
%4-5 civarı da sanalpos için giderler (PayU vs.)
yani ortalama bir üründe gelirin %40'ını falan devlete bağışlıyorsunuz

Yani bir kez daha düşünün gerçekten yüklü bir bütçeniz yoksa ( 50.000 TL aşağısından bahsediyorum) Gerçekten diğer sitelerle rekabet imkansız hale gelebiliyor