hemato adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam güzel bir şekilde opencart kurmaya dursam.
tv ürünleri ve hediyelik eşya
sizce ne kadara patlar ?
Hocam öncelikle prosedürleri yerine getirebileceksiniz bu işe başlayın. Sonra maliye ile çok fena başınız belaya girer. Vergi levhası, e-fatura kesme, vergileri düzenli ödeme, muhasebe işlemleri vs. Yani ürün alıp siteye koyup satmak olmuyor