Bir muhasebe defteri tutmanız gerekecek.
E-ticarete girmek isteyen arkadaşlar yüz kere düşünsün diyorum ben her zaman
%18 - %20 arası gelir vergisi
%18 KDV
%4-5 civarı da sanalpos için giderler (PayU vs.)
yani ortalama bir üründe gelirin %40'ını falan devlete bağışlıyorsunuz
Yani bir kez daha düşünün gerçekten yüklü bir bütçeniz yoksa ( 50.000 TL aşağısından bahsediyorum) Gerçekten diğer sitelerle rekabet imkansız hale gelebiliyor
Olumsuz yorumlara hiçbir zaman aldırmıyorum hocam. Ben kimim zaten tanınmış sitelere bilmem ne gruplarının sitelerine kafa tutayım herkez rızkını kazanır. Bakın sizinde var eticaret siteniz proticaretle kurulmuş. Sanırım sizdede pek sermaye yok olsa proticaret kurmazdınız herhalde.
%18 kdv cebimden vermicem alıcı vercek
senede 2 defa felan gelir vergisi var
aylıkda sanırım vergi levhası ıcın 127 lira var
aylık 50 lira payu var
%3 de payu tek çekimde.
Ürünleri zaten xml olarak satıcaz. Stok derdi olmıcak.